2022 m. vasario 3 d., ketvirtadienis

Tapybos darbų paroda „Vaivorykštės melodija“

Bibliotekoje „Žalioji pelėda“ veikia Serenos Bučinskaitės tapybos darbų paroda „Vaivorykštės melodija“.
Iš parodos pristatymo: 

Apie save

 ... man 16 metų. Panevėžio specialiąją mokyklą-daugiafunkcinį centrą pradėjau lankyti nuo 6 metukų. Centre išmokau: skaityti, rašyti, vaidinti, sportuoti, bendrauti ir piešti. Man labai patinka tapyti.

Mano mėgstamiausi posakiai yra: „aš tave myliu“, „nieko tokio“, „na tai taip“ ir daugelis kitų.Man labai patinka mandagiai pasisveikinti ir atsisveikinti su visais.

Tai yra mano pirmoji tapybos darbų paroda.

Apie parodą:

Sereną į dailės spalvų pasaulį atvedė jos grupės socialinė darbuotoja Virginija Kazlauskienė. Kartu tapydamos jos abi tarsi dalyvaudavo dailės terapijoje. Pasirinktos spalvos – vidinių būsenų atspindys, kai paleidžiamos visos emocijos, nesilaikoma jokių taisyklių. O galutiniai rezultatai stebino, provokavo, šokiravo, kvietė pažinti, atleisti, priimti, nurimti ar susikaupti... 

Serena sugeba išklausyti nurodymus, viską atlieka iki galo. Parodoje 10 paveikslų, atliktų įvairia technika. Nuoširdžiai dėkojame Serenos močiutei už reikiamas tapybos priemones, pastangas, kad mergaitė tobulėtų ir galėtų parodyti savo darbus ne tik centro bendruomenei, bet ir už jos ribų. 

Sėkmės jaunajai dailininke!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą