2019 m. balandžio 4 d., ketvirtadienis

Jie užkariavo vaikų širdis

Daugiau nuotraukų>>>
Vaikų bibliotekoje „Žalioji pelėda“ veikia lopšelio-darželio „Puriena“ priešmokyklinės „Smalsučių“ grupės ugdytinio Nojaus Narkevičiaus autorinė kūrybinių darbų paroda „Jie užkariavo vaikų širdis“. 

Labai šiltai Nojų pristato jo auklėtoja, parodos kuratorė, pedagogė-ekspertė Lina Davainytė:

Nojui Narkevičiui vasarą sueis septyneri metai. Į lopšelio-darželio „Puriena“ priešmokyklinę „Smalsučių“ grupę Nojus atvyko Naujųjų Metų išvakarėse. Jau pirmomis dienomis pastebėjau, kad į darželį atsineša savo pieštus, man pasirodė, gana keistus savo žaidimų herojus. Aš pati buvau priversta pasidomėti internete, kad labiau pažinčiau, taip vaikus dominančius, keistus žmogeliukus.Pasirodo juos vadina minecraft. Ir visi jie turi vardus.Nojus mielai su jais žaidė, dalinosi su draugais, pasakojo apie juos. Tada ir kilo mintis suorganizuoti tų keistų būtybių parodą. Aš pasiūliau Nojui sukurti minecraft kolekciją, tik daug didesnių. Ir jam pavyko. Kiekvieną mielą dieną Nojus plušėjo prie savo herojų kūrimo. Po kiekvieno savaitgalio kolekcija pilnėjo vis naujais ir naujais darbeliais.

Kai paklausiau Nojaus, kodėl tu nepieši taip mėgstamų vaikų žvėrelių, paukštelių, automobilių, jis man atsakė: – Juk pas juos irgi yra gyvūnėliai. Ir man labai patinka su jais visais žaisti.

Pasigrožėkim kitoniška, keistoka, bet labai miela kolekcija. Keičiasi laikai, mūsų gyvenimus užpildo kompiuterinės technologijos, gal būt ateityje vaikai žais tik su tokiais, mums neįprastais „žmogeliukais“.

O Nojui noriu palinkėti daug kūrybinės sėkmės, naujų parodų, kuriomis stebintų aplinkinius. Kai paklausiau, kuo tu norėtum būti užaugęs, labai tikėjausi išgirsti atsakymą „Būsiu dailininku“. Bet ir čia  Nojus nustebino. Jo atsakymas buvo: „Užaugęs aš norėčiau būti virėju“. Ką gi, šioje srityje irgi yra labai daug vietos Kūrybai.

Nojaus paroda „Jie užkariavo vaikų širdis“ veiks iki balandžio 30 dienos. Maloniai kviečiame.


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą